Levertijd bestelling


Uw bestelling wordt doorgaans automatisch binnen enkele minuten verwerkt.

Heeft u een bestelling geplaatst (en betaald) en heeft u uw producten niet binnen één uur ontvangen?

  • Kijk dan eerst of u de orderbevestiging wel heeft ontvangen, deze ontvangt u direct na de betaling.
  • Heeft u de orderbevestiging niet ontvangen? Check dan de map SPAM of Ongewenste e-mail.
  • Staat hier ook geen e-mail in van info@woninggegevens.nl? Stuur dan een e-mail naar info@woninggegevens.nl met uw vraag, wij nemen zsm. contact met u op.

In sommige gevallen duurt de verwerking van uw bestelling helaas wat langer, dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De systemen van het Kadaster zijn niet beschikbaar (door onderhoud of storing), zie de Twitter account van het Kadaster: @het_kadaster.
  • Onze kaartgegevens komen niet overeen met de externe systemen (van NBWO en/of het Kadaster) waardoor uw bestelling niet automatisch verwerkt kan worden.


Bij vragen, opmerkingen en/of klachten kunt u altijd contact opnemen met info@woninggegevens.nl. Wij helpen u graag verder.

'Hoe groot is ons perceel nu precies en waar ligt de erfgrens?'
'De goedkoopste energieleverancier vinden voor mijn woning en direct overstappen, dat is handig!'
'Ik wist niet dat we zoveel konden besparen op onze energierekening'
'Wat is eigenlijk de waarde van mijn woning?'
'Alle informatie van dat mooie huis direct in mijn mailbox'
'Om mijn huis goed te verkopen heb ik alle woninggegevens nodig'
© 2018 DGB B.V.  |  Woninggegevens.nl